2013. október 23., szerda

4. világháború

Megint én.
Ilyen rövid időn belül kétszer?
IGEN!
Beszélgetek éppen egy igen kedves barátommal Csengével/Csubbal, aki jelenleg éppen a blogot olvassa, én meg nézegettem az oldal statisztikáit, mikorcsak megakadt a szemem ezen:
BejegyzésOldalmegjelenítés
Magyarország
73
Egyesült Államok
16
Németország
4
Szerbia
3
A magyar oldalmegjelenítéseken semmi furcsálnivaló nincsen, a szerben sincs annyira, határon túli magyarok, pl: délvidékiek, de a németek és az amerikaiak mit leselkednek itt?
Nos..Mivel igen fáradt vagyok és Csubbal beszélgetek így rögtön rájöttem, hogy ezek itt már a negyedik világháborút tervezgetik, és engem akarnak vezetőül, mind az amcsik mind a németek...
Csenge közölte, hogy maradjak hazafias, erre közöltem vele, hogy nem tudok németül...Mert ugyebár porosz vér is folyik ereim hálózatában, így még szép, hogy Poroszország élére fogok állni mint vezető! 
Mármint...Előbb létrehozom megint és na...
Aztán jöttek a pro-kontra érvek, hogy melyiket is válasszam...
Eddig így néz ki:
Amerika, mert amúgy meg kéne tanulnom németül...
Az amerikaiak hülyék, könnyű őket befolyásolni...
A németek normálisabbak és jobbak lennének a világ irányítására...
Az amcsiknak jobb a fegyverkezésük...
Németország közelebb van...
Szeretem a német nyelvet...
Nos tehát úgy döntöttem, hogy még nem döntök. Majd ha felkeresnek és amelyik jobb ajánlatot tesz.
Meghódítom a világot, zászlóm alatt egyesül majd minden ember, birodalmam határa a kék ég! Legyőzöm az igazság és a szeretet szellemét....Janem...Ez a Rakétacsapat szövege...No mindegy...
A lényeg, hogy készül a negyedik világháború, elfoglalom és meghódítom az egész világot, aztán az Univerzumot és mindenkit szeretettel várok mint támogatót :3 
Nos...Most ennyi volt, jelentkezni kommentben, emellett Csenge német levelezőtársat keres, aki tud az is írjon kommentet....
Bájbiiii ^^
Do svedanija 
Byebye
Auf viedersehn~

4 megjegyzés:

  1. Ó, híres lettem *.* Hallod, mennyire brutál lenne, ha mindezek után jelentkezne nálad egy német levelezotársnak... Az internet ijeszto xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Japp, az lettél ~
      És félj, mert lehet, hogy kapni fogod őket XD

      Törlés