2013. szeptember 9., hétfő

Az én egyetlen Poroszom

Megint én...
Sziasztok ^^
Akármilyen hihetetlen mindig én fogok bejegyzéseket írni xD
Bár nem hiszem, hogy sokan fogják olvasni, vagy egyáltalán megtalálni, but who know?
Most este azon filóztam, hogy bejegyzést kéne írni, mert az a bemutatkozás nem volt valami sok, és hát ez lett belőle...
Beszélgettem egy kedves barátnőmmel aki mellesleg az én egyetlen poroszom is mint olvashatjátok a címben és közölte, hogy akkor írjak róla, nos hát tessék. :D
Nos...Megismerkedésünk napja egy esős tavaszi napra esett (a 2013-mas tavaszi MondoCon első napja ami úgy kb április 13 volt talán...Egyikünk sem emlékszik xD)
Nos az igazat megvallva, én már gyakrabban láttam aktívkodni az egyik hetás csoportban a jól ismert arckönyv nevű közösségi oldalon, de na...Nem ismerkedem egykönnyen idegenekkel és na....
Aztán eljött a nagy nap O.O 
Conon épp kinn csöveltem a Hetás csapat (Hetalia cosplay group, de nem csak cp-sek) táborhelyén és beszélgettem Svédországgal, aki amúgy mivel Sealandet cosplayelem ezért ő a cp-papám :3, és megrohamozott minket fotók miatt :D Ő egyébként Poroszország volt a díszegyenruhás verzsönben, mit ne mondjak igen megnyerő kinézettel :3
Ésjupp...Onnantól egybe gyűjtöttük az egész szombati hetás cp-s bagázst majd elmentünk közösen játszani (pocky game, felelsz vagy mersz ect.) meg fotózni, és ott összehaverkodtunk...Közben mivel nekem nem sokára indulnom kellett a vonatomhoz (utolsó vonatot azért illik elérni...) ezért gyors fotózás, könnyes búcsú mindenkitől *szipp szipp* és go haza Nyíregyre...
Másnap csodálkozva látom, hogy valaki bejelölt ismerősnek..Oké ez nem olyan csoda, hiszen Con volt, sok új embert ismertem meg és na. Értitek...Nos nézem, visszajelölöm, mint kiderült ő volt az a Poroszország és ő sem mehetett ki a második napra (szegény....én csak szállás hiányában nem mehettem...) és elkezdtünk beszélgetni. Először kicsit félszeg voltam, majd egyre jobban összebarátkoztunk és kiderült, hogy tök sok minden közös bennünk :D 
Oké...Ezek után elkezdtünk egyre többet beszélgetni, tök jól elvoltunk aztááán hoppá június 15. HetaMeet.
Ez volt mind a kettőnk legelső meetje, mikor csak mi hetások találkozunk teljesen Con és egyéb animés rendezvény keretein kívül. Megbeszéltük, hogy ő kijön elém a Nyugatiba, oké mindent leszerveztünk telefon, satöbbi...Nos minden ment mint a karikacsapás de mégsem! Ő úgy emlékezett, hogy  a Keletibe kell menni, tehát én mint ismeretlen átmetróztam a Keletibe, onnan meg az Arénában találkoztunk...Ott könnyes köszönések ölelések meg mindenek, ahogy annak rendje módja szerint lennie kell, átöltöztünk a meetre való cp-nkbe (ő éppen random!Porosz volt én meg 2p!Nyo!Amerika tehát gonosz női amcsi...na az is egy érdekes külső volt nekem...xD) Oké, elindultunk ki a Kopaszi gát felé minden oké, rajtam ugyebár egy picsagatya meg egy ing ami semmit nem takar, vagyis mell alatt megkötve karakterhűen...Oké, elindultunk minden....Aztán kiderült, hogy eltévedtünk! Nem volt nagy gáz, a végén kitaláltunk, csak a fél délelőttöt elbuszoztuk és villamosoztuk Budán :D Nos...Éppen utolsó buszon ültünk és már nagyon untuk a fejünket, erre ő gondolt egyet és legyünk gonoszak...Elkezdte az így is alig takar valamit ingemet kigombolni a busz közepén! (oké, a végében ültünk, de na xD) Aztán csak egy gombot hagyott begombolva...A pár akik mögöttünk ültek igen furcsán vizslattak minket, főleg, hogy egy véres baseballütő is volt nálam...Nonembaj :D Aztán szépen szerencsésen kiértünk a Gátra, majd nem találtuk a többieket...Végül azért ők is meglettek és eltöltöttünk együtt egy fantasztikus napot, megismertem sok új embert akikkel összehaverkodtam, bár még mindig félek tőlük és egy remek napot tudhattunk magunk mögött :D (a végére napszúrást kaptam és rákvörösre égtem mindenhol, mivel a ruha nem sokat takart, de ennyi belefért)  
Utána sajnos már csak most találkoztunk legutóbbi nyári Conon, aminek a dátumára nem emlékszem, de szerintem július 20...Ott nem tölthettünk együtt sok időt, hiszen én két másik barátommal mentem ki, és velük voltam meg nem is sokat láttuk egymást, de azért az a rövid idő is felejthetetlen volt :D
Akkor ő gothlolizott én meg megint Sealandeztem...Nos ebből lett egy random Titanic jelenet meg egy random csók is xD (nem, nem csókolt meg, csak a beállás) Oké...Tudom idióták vagyunk, de élvezzük
Amúgy imádom a csajt ő a kedvenc semém, emellett Porosz-Sealand Monarchiában élünk együtt és ezt senki sem akadályozhatja meg muhahaaa! 
Ennek az egésznek nincs sok értelme, de imádom a csajt, csak sajnos mostanság ritkán beszélünk, de még mindig az én kedvenc poroszom :3
Ezt pedig az ő tiszteletére írtam ^^
Bájbiii~

Nos ez ő meg én az első találkozáskor...
Dat csókjelenet és random pofátlan porosz! 
Und ájne random Hetás csoportkép tavaszi Conról + egy Yuno

2 megjegyzés:

  1. Q____Q
    Teljesen megvagyok hatva Sea-sama!!!!
    Ígx dicsőíteni nagyságomat :3 Többet is csinálhatnád :P
    És igen a mi Monarchiánk verhetetlen :'3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Istenít a halál!
      Csak leírtam sok random gondolatot rólad összegezve...Ha legközelebb találkozunk kifejezheted háládat xD
      Esetleg egy kövi photoshooton még jobban az ukéddé tehetsz xD
      Azért szeretlek és a mi monarchiánk világuralomra fog törni :3

      Törlés